uuups...

jag vet att jag är en dålig människa som inte har bloggat på aslänge..
men jag har ju testat detta ett par gg nu å ja ni får ha tålamod med mig..

jahopp vad har hänt på senaste då? jo bebycafe, babysim jobb å mys..
händer inte så mycket mer än så här hemma man ha sin måndag till fredga rutin sen får man se vad som händer på helgen..
denna helgen kommer min brorson hit philip. han ska vara här hela helgen så vi kan mysa en massa. men jag tror inte att jag kommer att se han så mycket han har ju börjat åka skatebord nu så han lär väl vara borta vid affären å åka. han kusin bor här i lindsdal så de lär väl hänga.. kul med en tonåring i huset...
så nu ska vi åka in till stan och möta upp han vid tåget..

trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0