trött.nu

kunde inte somna om idag när jag gav m mat vid halv 6 tiden så jag gick upp å åt frukost med mange å kollade på gårdagens idol sen lyckades jag sova..
vid 9 tiden vaknade milly å denare drog vi ut å gick med therese å malte..
härligt att det finns fler som behöver röra på sig. en annan kan ju vara lite lat innan man väl kommer ut..
sen var det dax för babycafe idag.. alltid lika trevlig.
men oj vad folk det var idag blev så j**** varmt bara..
nu har jag en liten pipig tjej som inte vill sova så funderar på att gå till affären med henne så somnar hon väl i vagnen. baljat lite kaffe här nu men ändå e jag trött..
kanske dax att börja med järn tabletterna igen?
just det,, har snackat med mange här nu att vi måste göra oss av med akvariet..
så e det nån som vill ha rubbet så hör av er..

milly suger på sin stortå nu så söööööt
godkväll på er...



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hur stort är de och hur mycket ska ni ha för de. Har en kompis som letar efter ett.

2011-09-06 @ 23:33:03
URL: http://www.sollie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0