tjolahopp

Idag e jag trötter känns som man har vänt på dygnet lite...
var ju i ullared i torsdags guud vaf kul vi hade många skratt vatt det.
träffade även min barndomskompis angelica där oxå så underbart nu var det förlängesen igen...
men bor man på andra sidan sverige så blir det ju inte så ofta.
många köp vatt det men många fina saker..

hemma oss min M´s hade det gått jättebra milly hade vänt sig från mage till rygg för första gången och det fick mange uppleva så kul för han.. :)

igår sprang vi på stan halva dan och letade efter baddräkt till millan till slut köpte jag 3 stycken så hon har att växa i till nästa år..
sen åkte vi hem till hampus å jessica å fick mysa med deras lilla prings.. såååå liten så söt... myspys..

idag e det städdag för mig som vanligt på söndagar så nu får jag ta ett ryck å se till att få det gjort ska försöka att dona ute oxå idag..
mange har fullt upp med bilarna...

ha en bra dag alla :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0