Babysim!!!

idag var det dax för babysim..
jag var ganska nervös innan, ifall jag hade glömt nått eller att Milly inte alls skulle tycka om det..
Men hon ÄLSKADE DET :)
hon började plaska direkt när vi kom ner i vattnet. det var ganska svårt för mig att göra övningarna när milly bara ville plaska å simma.. hon blev ju aldrig trött heller..
det e så synd att vi inte har nått badkar men kanske att det fixas snart?! ;)
så helt klart värt pengarna. sanna tog en massa kort så förhoppningsvis får jag dem snart så ska jag visa.
stort minus att man måste gå så långt nu för att komma tillsimhallen pakera långtborta på kaggparkeringen..
sen att det inte fanns nån micro i omklädningsrummet.. det e ju inte alla som kan amma...
är helt slut nu ikväll det var verkligen ett träningspass :)

sen idag kom chefen från köket med en present till mig å milly. jag fick floating å milly kan göra handavtryck.
sen ringde jag till andra chefen på goexcellent å frågade om jag fick börja jobba lite? å jag fick nästan komma direkt haha så jag ska faktiskt börja jobba i morgon :)
nu tycker ni att jag är knäpp som börja jobba när mitt barn inte ens 5 månader men faktum är att jag ska gå in 1-2 dagar i veckan det betyder att då kan jag går ner i dagar å vara hemma längre.. hade ju tänkt att vara hemma som till denna tiden nästa år det får vi se hur ekonomin tillåter oxå..
sen då såklart att jag har ju världens snällaste unge och världens bästa sambo som kommer att vara pappa ledig medans jag jobbar sen börjar jag ju inte förens 4 på eftermiddagen så jag har ju hela dagen med min prinsessa..

oj vad lång inlägg det vatt idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0