varför!!!

jag förstår mig inte på folk som lämnar bort sina barn hit och dit helatiden.. varför skaffa man barn då om man inte har "tid" för dom eller varför skaffa man sig fritidsintressen och sen lämnar bort barnen för att man ska ha tid med det? eller för att man vill supa verje helg??
vi har lämnat m två gg då vi var på metallica var borta 3 timmar och en timma då vi ville åka motorbike..
visst  det är jättebra att lämnabort om man inte får nån sömn eller för att barnet e tykänlig så den lär sig att vara med andra människor men att "föräldrarna" lämnar bort sina barn bara för att DOM vill leka med andra eller festa eller vad de nu gör förstår jag inte.. jag tycker det är hemskt...
jag kanske e den enda som tycker detta men det skiter jag i jag skulle aldrig lämna bort milly till folk bara för att jag vill festa tex..

nu ska jag laga mat puss hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0