Milly 3 månader idag!!

vad tiden går min lilla plutt hon bara växer å växer...


igår kväll så bestämde jag å angie att vi skulle ta en runda på stan,, krögers, olearys å mollys.
mmmm det började ju bra! ösregnade när jag skulle gå till bussen.
bussen var svinkall sen började regna igen när jag var framme i stan.
vi gick till olearys åå herregud vad längesen jag var ute.. de har ju gjort om där så jävla snyggt det var..
fick jättebra platser ute i en soffa och tillslut så var den full av konstiga män.. men vi hade trevligt ändå.. fick höra att vi såg ut att vara 19-20 det uppskattar man ju.. men vi var tydligen äldre än killen som sa det till oss haha..
kändes konstigt att vara nånstans utan m and m men visste att milly sov för natten när jag åkte hemmifrån och har det bra hemma med pappa..
när vi väl bestämde oss för att gå till mollys så upptäcker jag att kl var redan ett så det var bara att gå till bussen och det var väl tur det!! kände mig jävligt full på bussen fick ju åka baklängest hela vägen oxå... skitjobbigt..
jag drack 3 öl...... 3 öl!!!!!
snacka om att man e lättpåvärkad nu haha
idag var det ju ganska svårt att bli människa igen men har varit ute å målat lite på huset innan det började regna och nu ska vi dona till oss för en grillkväll hos hampus å jessica..

Milly å farbror Tobias









hur sjuk e inte det som har hänt i Norge???!!!
jag blir mörkrädd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0