JÄVLA TELEFONFÖRSÄLJARE ;)

ringde en å väckte mig vid nio idag grrrrrrrr 
vad sur jag vatt då...

satan i gatan vilket jävla väder vi hade i natt då hatar när det blixtrar å dundrar ;)


på tal om telefonförsäljare mitt elavtal går ut nästa månard och har inte fått nån offert att jag måste förnya så tur att man har lite koll..
så jag ringde upp fortum och sa att jag ville prata med en hanna johansson för jag har hört att hon e en bra försäljare ;) !!
så när hon hade tid ringde hon upp ma
det var ju ett litet annorlunda försäljningssamtal om man säjjjjerrr haha killen som tog imot samtalet var nog ny och ville ha reda på allt om mig innan hon ringde upp haha kul..

över till nått helt annat
vi letar ju bil så e det nån som vill köpa vår så komsi komsi
nu äntligen har jag ju övertalat mange att vi ska ha en passat för de har större bagageutrymme så jag kan handla mer när vi är i ullared för skulle vi åka nu med audin så skulle jag få bara köpa en halv påse
för att få rum med den.. hehe
näääääääääää
det e inte därför,, det är för jag gillar inte den blåa inredningen som det e i audin..
nääääääää
allvarligt det e för vi vill ha en diselbil..

TILL SALU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0