trött...

nu i två nätter å dagar har jag fått prova på hur det e å ha en unge som inte sover å inte e så glad.. jag e ju ganska så bortskämd av milly som brukar sova till tio.. å då gör ju jag det med oftast. fast att jag bode gå upp tidigare å dona lite.. meeen aah..
men m är nog i nån slags tillväxperiod nu så det e väl därför hon bökar lite..
fy bubblan vilket väder det var igår.. man fick ju knappt nån luft..
angelica å nino kom på morgonen så gick vi till affären å köpte fika, för e det nått vi e bra på så e det att fika..hehe
sen när de hade åkte så traskade m å jag bort till fina josse å olle på kaffe det e bra att komma till nån som oxå har barn å lite äldre då kan vi testa saker om milly oxå gillar det..
i morgon ska det tydligen bli jättefint väder undra om man ska ta en sista strand dag i vitasand då eller om man ska till skälby? de har ju familjedag där i morgon men det e ju inte helt mycke milly kan göra  där ändån.. å vitasand älskar hon jue..
hmm vi får se.. måste hem i tid vi ska ha lite vänner över på kräftskiva i morgon...

ha en trevlig dag nu alla....



så glad att såå många redan följer min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0