tjenixen...

igår var vi ju på babycafe mycket trevligt var det å milly älskar det mer å mer för varje gång vi gjorde fot och hand avtryck så får vi se hur det bli nästa vecka när vi kommer.

Idag har vi varit ute å gått med therese å malte en timma runt i lindsdal mycket skönt var det..
idag hade jag tänkt att göra skink och ost paj med broccoli i... får vi se ifall jag lyckas med det..
å till efterätt blir det
hallon kasella med färska bär till mums.
så jag hoppas magnus blir glad för detta..

Milly har börjat att tokskratta och ibland åt inget å ibland när hon kollar på tv.. man blir så lycklig i hjärtat då..
det går nog inte en dag utan att jag blir tårögd av denna underbara unge vi har fått..

det som e mysigt när man träffar de andra mammorna å barnen e hur olika alla barn utvecklas. vissa sover mycket medans andra mindre eller sitter eller rullar runt underbart mysigt tycker jag..

jag tycker att milly e duktig som håller sin flaska sj när hon ska äta sötnöten min..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0