lördag

gud vad kul jag hade igår... vi började med lite parkhäng sen helt plötsligt så hamnade vi på en lastpall haha
sen vidare mot olearys å träffade de andra..
surt var att min älskade halsduk helt plötsligt försvann vilket var mycket skumt..
tråkigt..

idag så fick jag sova ut till tio det var gutt å nu har vi vatt på¨ikea å shoppat lite
tog oxå en sväng förbi babyproffsen..
fick tips om att hyra vagn istället för att köpa en ny till vintern..
vi måste ha en sulky till teneriffa men de kunde hyra ut en till oss och det var as billigt så det kommer vi att göra så köper vi en när vi verkligen behöver till typ våren..

hepp nu ska jag laga mat. å sen ska mange ut ikväll
jag efterlyser soffhäng med någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0