hejhopp..

jahopp nu är hösten på intåg känns det som..

vatt ingen utgång för mange i lördags han kände sig inte pigg.. men vi åkte in till stan å kollade på rolandz och hade det mysigt ändå..
igår bakade jag dubbel sats av bullar mycket gott å mange gjorde baconinlindad köttfärslimpa.
gottit..
idag var tanken först att vi skulle åkt till ölandsdjurpark med angelica å nino mfl. men eftersom det inte e så fint väder så bangade vi på det..
plus att vi vaknade vid tio idag.. min dotter skämmer bort mig med sömn men jag klagar inte hihi

just nu ligger milly i sitt babygym å jag sitter i hennes sackosäck.. älskar att vara inne på hennes rum det e så fint jag e så nöjd med det..

i morgon börjar babycafet i norrliden igen ska bli kul att träffa de andra mammorna å bebisarna igen..

fick idag oxå reda på att på torsdag så ska milly få en ny kompis. längtar så efter att få träffa den lille krabarten.. alla lycka till er...

ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0