bhv...

Idag var det dax att gå till bhv.. vi sklle vara där vid 10 och milly bara sov åsov på morgonen å jag ville inte väcka henne så jag packade med kläder å mat så gosade jag ner henne i vahnen med pyjamasen inte ens då vaknade hon men när vi kom utanför dörren så vaknade hon :)
när vi kom fram så sa barnmorskan att hon var så fin så i sin jamas hihi
Milly fick bra betyg hon följer kurvan jättefint..
igår fick vi åka med therese å malte till babycafét så snällt..
superkul hade vi som vanligt.

nu har jag slängt ihop ett storkok på spisen det blir gryta.
ikväll så hoppas jag attt vi kan åka till ikea å köpa lite ramar. alla millys förstoringar har kommit nu såå fina vatt dem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0