babycafé

japp idag var det babycafé haha faan vad kul det ee.. det e verkligen solsidan till 100 % där,, haha

sen när vi kom hem så lagade jag mat så kom oscar på middag mycket trevligt..

ikväll nu när jag skulle lägga milly så bökade hon lite hon ville inte sova men så sööt hon e. hon tar ut nappen sätter den i min mun sen tar hon den igen haha hon e så duktig min kicka..

i morgon e det fullt race.. babysim vid lunch sen föräldrargrupps träff grejs.. sen kommer eva så ska jag slinga hennes hår.. å sen kommer bäste å sover över för på torsdag ska vi till ULLARED.....
å vi ska vara barnlediga oxå... lite nervöst men vet att det kommer att gå bra.. men så e det väl att vara mamma..

nu ska jag kolla robinsson vilka biaaaches det e med där haha
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0