aaaaatttjoooo

dålig update ige jag vet sorry...

i fredags morgon så vaknade jag att det knackade på dörren eee då vågar inte jag öppna..
kollar på mobilen vad kl är så ser jag att angelica har ringt två gånger.. så då förstod jag att det var hon.. öppnar dörren å det ös regnar blä vilken start på dagen..
men vi upp väcka milly kl var halv tio vi är ena sjusovare vi..
ge M mat sen åkte vi över till angelica å nino.
så åt vi frukost där.
jag å angelica skulle slinga håret på varann..
det vatt en haldag på öland å skönt det i de regnvädret som va..

på lördagen var vi uppe tidigt å drog till växjö mange behövde saker från biltema så medans han var där så gick M å jag på grandsamarkand eller vad det heter... STÖRSTA SKITEN jag har varit på de hade exakt samma affärer som vi i kalmar så det var inte kul alls.. kanske att de hade lite fik å matställen å så men nä jag köpte en kaffe det var det enda..
sen fort hem å dona till sig för sen vakades det en kräftskiva ute i skogen hos anna å clas.
först hämtade vi upp kialutten sen mot sketans som det tydligen kallas..
vi hade jättekul å många skratt blev det. vatt dock ingen vidare fuller men skpönt det för igår städade jag själv hela huset verkligen storstädade.. så det var skönt att inte vara bakis..
väntar bara på lite bilder från festen så ska ni få se en massa kul..

inatt när m ville ha mat så märker jag att hon e lite snorig så idag ligger vi inne heladagen å hoppas på att det går över. jag känner mig inte sj 100..

hoppas ni har haft en lika bra helg som jag..

kram på er alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0